Welcome, 2009.

2009. Dah masuk hari kesepuluh dah pun. Hurm. Owh. Mungkin ramai di antara kalian yang dah baca ‘azam tahun baru’ aku di sebuah tabloid, beberapa minggu nan lampau. Huhuu. Maaf ye, semuanya atas sedikit salah faham. Yup, I did mention somethin ’bout that bloody 30k, but never have I said anythin on what to do with that sum of money. Huhuu. Biarlah. Diorang ada keja diorang, aku ada keja aku. Diorang perlu menjual, jadi biarlah diorang menjual dengan cara mereka. Aku? Setakat sakit telinga dan hati menjawab sindiran beberapa kerat ahli keluarga dan sahabat handai, apalah sangat.. kan? Hehe…

Hmm.. aku tinggalkan 2008 dengan perasaan yang bercampur baur. Gembira. Sedih. Kecewa. Terkilan. Teruja. Selamba. Semuanyalah. Jadi selayaknya 2008 aku namakan sebagai ‘Tahun Yang Lengkap’. Huhuu. Dan yang paling nyata, aku tak mampu dan tak diberi keizinan untuk mengakhiri satu lagi tahun baruku dengan dia. Hurm. Al Fatihah.

Hidup mesti terus. Jadi aku bukakan tirai 2009 dengan azam dan semangat baru. Niat baru. Langkah baru. Aku barui diri aku, siap untuk mengharung tahun ke-25 aku hidup di bumi ni. Perghh.. betul kata Mimie. Dah 25 tahun rupanya, walaupun belum genap. Huhuu. Haru ni. Hidup aku ni satupun belum terbukti. Macam mana ni. Erm.. bolos sajalah…

Banyak aku nak buat tahun ni. MintakĀ² Dia kabulkan semuanya dengan mudah. Apa yang pasti, akan ada major renovation yang ingin aku lakukan sebelum berakhir tempoh 355 hari yang berikutnya ni. Doakanlah aku ya, kalian semua?

Aku ni cakap apa ni.. tak paham aku. Apapun, selamat datang tahun baru 2009 dan 1430. Semoga aku dan kalian semua menghidupinya dalam berkat dan sejahtera. Amiinnn…

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

The best thing about tonight’s that we’re not fighting
could it be that we have been this way before?
I know you don’t think that I am trying
I know you’re wearing thin down to the core..

But hold your breath..

Because tonight will be the night
that I will fall for you over again
don’t make me change my mind
or I won’t live to see another day
I swear it’s true
because a girl like you is impossible to find
you’re impossible to find..

This is not what I intended
I always swore to you I’d never fall apart
you always thought that I was stronger
I may have failed, but I have loved you from the start..

Oh.. but hold your breath..

Because tonight will be the night
that I will fall for you over again
don’t make me change my mind
or I won’t live to see another day
I swear it’s true
because a girl like you is impossible to find
it’s impossible..

So breathe in so deep
breathe me in, I’m yours to keep
and hold on to your words ’cause talk is cheap
and remember me tonight when you’re asleep..

Because tonight will be the night
that I will fall for you over again
don’t make me change my mind
or I won’t live to see another day
I swear it’s true
because a girl like you is impossible to find..

Tonight will be the night
that I will fall for you over again
don’t make me change my mind
or I won’t live to see another day
I swear it’s true
because a girl like you is impossible to find
you’re impossible to find…

..credits to secondhand serenade.

Advertisements

3 thoughts on “Welcome, 2009.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s