DELIMA

Banyak sangat yang aku nak tulih. Dan untuk pengetahuan korang jugak, dah 3 kali aku tulis dan padam semua yang aku tulis. Bukan pendek lak tu, ada yang dah takleh muat satu kertas saiz A2 dah. Help! Help! I wanna write, tapi takde satu pun kuar ni. Writer’s block! Writer’s block! (Luckily recording tengah berhenti rehat jap sampai early May)…

Hmm.. apa kata, korang tolong aku? Korang baek kan.. kan.. jadi, apa kata korang sumbangkan kebaikan korang tu sorang sikit, tuliskan topik apa yang korang nak suh aku tulis, kat ruangan komen. Heheh. (Sambil buat gaya Jojoe cumil yang ke-13). Thanx guys. U’r the greates, indeed!!!

Hehe.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kami akan berusaha
mencapai cita cita
harumkan nama sekolah
serta juga negara

Sekolah Sultan Mohamad Jiwa
kamulah kandungan kami
tempat kami berilmu berbudi
untuk bakti yang suci

Itulah sumpahan kami
berilmu dan berbudi
kepada bangsa dan pertiwi
semoga tuhan berkati

p/s : Berbudi ke aku ni? Haih…..credits to.. er.. encik pesol bin saad.

6 thoughts on “DELIMA

  1. dulu hang suka nyanyi lagu pulau pinang kan? ka org lain eh?
    weh..aku dah lupa lagu skolah cmnaa.. truk la aku ni.

  2. aku takleh lupa bad berahim kena dok depan masa perhimpunan sebab nari gaya mekel jeksen…
    huhu…

Leave a Reply

