Up Up.. and AWAY!!!

Naik. Ke Tingkat 2. Sikit je. Kata deme tingkat paling atas tingkat 10. Ada yang kata tingkat 6 je. Ah, ada aku kesah. Aku cuma fokus kat tingkat 2 aku je setakat ni. Tak naik tingkat 2, mana nak ada tingkat 10 pun kan?

Jom. Lif besar, kata deme. Tapi kaki sendiri² lah ye. Aku cuma tolong sarungkan sandal kat orang tertentu je. Yang nak sama² tolong bawa aku naik ke tingkat 2 tu. Yang tukang tumpang seronok apa semua, sandal sendirian berhad lah ye.

Naik satu. Up lagi!!!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Damaikanlah jiwa ini
dalam kesangsian ku terus kembara
aku hanya manusia
pasti ada yang dapat diperlakukan
sebelum ku pergi..

Tiada apa yang kupinta
dalam dunia yang banyak meminta
aku hanya manusia
sekadar kebebasan sangat berharga..

Maka itu aku terpesona
terpesona pada keindahan
warna pelangi..

Rupa tanpa wajah
bermain di mata
berjalan tanpa ikut haluan..

Wajah pura pura
bertopengkan wira
menari tanpa ikut irama…

..credits to m nasir.

Advertisements

5 thoughts on “Up Up.. and AWAY!!!

  1. Itie:
    u know there’s always a pair for u.. in blue lagi tau! *wink*

    Budak Busyuk:
    longkhong la cepat.. hehehe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s