RANDOMness

1.Imagine me and you, I do.. I think about you day and night.. it’s only right..” – familiar with this song? Hurm. It’s from The Turtles. Abah’s seniors, back in England. It was so hit, that it became their unofficial school anthem. Coooooooolio! Garukepalakenapakau? Ok ok.. lagu iklan Ayamas. Ingat dah? Good. Haih.. kids nowadays…

2. Aku baru first time tau ada freshener yang leh lekat kat kipas, like the one in front of me rite now. Credits to Isteriku.

3. Aku takleh kena kipas direct sangat, sebab aku mudah selesema. Bukan sejak kecik, just started in my final year back in Unimas. Sian aku.

4. Tag ALL PARK Genting ada gi kat tangan aku. Sejak pagi semalam. Nape tak buang? Entah. Sebab aku tanak. Plus, Isteriku pun tak bukak gi.

5. Jap gi nak pegi kenuri antara kawan baek aku kat Unimas dulu, Hafez Magic nama dia. Yes, dia memang pandai buat magic, contohnya ilangkan kad yang tetiba ada dalam wallet korang, apungkan diri hanya paut kat sebatang paku dan yang paling femes and menjengkelkan – putuskan sudu. Sihir.

6. Idung aku pedih. Clarinase memang patut amik dua bijik. Sebijik campur sebijik actifast, memang tak jadi menatang. Sudahnya? Idung makin pedih. Flu yang bodoh, semakin bodoh.

7. Apa yang Ustaz Azizan tu cakap mungkin ada betulnya – ada kemungkinan railway yang KTM buat tu salah satu faktor penyumbang banjir kat Alot Staq. TAPI kalau aku jadi KTM, memang tak pasai la aku lak nak buat saliran baru. Gila ka. Apapun, kemsalam kat Piee naa ustat. Suh dia tobat cepat sikit. Hauhuahua…

8. Nope. Blum ada any good news just yet. Maybe Dia nak suh kami bercinta asyiknya separuh gila betul² dulu kot. Tak kisahlah. Semua tu Dia punya kuasa. Kan. Kan. Huhuu.

9. Kan betul.. aku dah agak dah, kalau ada idea tapi mood takde, memang takkan jadik punya! Hampeh tul sape yang ajar aku teori sesat camnih.  Entry tak best kali ni, I blame it on you. Huh.

p/s : Ada announcement hebat, akan aku buat tak lama lagi. Tunggu nak tuka kaler je lagi. Tungguuuuuuuuu…………..

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Imagine me and you, I do
I think about you day and night, it’s only right
to think about the girl you love and hold her tight
so happy together..

If I should call you up, invest a dime
and you say you belong to me and ease my mind
imagine how the world could be, so very fine
so happy together..

I can’t see me lovin’ nobody but you
for all my life
when you’re with me, baby the skies’ll be blue
for all my life..

Me and you and you and me
no matter how they toss the dice, it has to be
the only one for me is you, and you for me
so happy together..

I can’t see me lovin’ nobody but you
for all my life
when you’re with me, baby the skies’ll be blue
for all my life..

Me and you and you and me
no matter how they toss the dice, it has to be
the only one for me is you, and you for me
so happy together..

Ba-ba-ba-ba ba-ba-ba-ba ba-ba-ba ba-ba-ba-ba
Ba-ba-ba-ba ba-ba-ba-ba ba-ba-ba ba-ba-ba-ba

p/p/s : now i know where this nickname of mine was from! huhuu…

.. credits to the turtles.

2 thoughts on “RANDOMness

Leave a Reply

