Pengetua AF9

Ok. Semua dah tau yang Abang dah dipilih jadi hos AF9. Tahniah diucapkan. Bak kata beberapa pihak, ‘bagai sireh pulang ke gagang’. Owh, ok.. mungkin tak semua tau, tapi at least sekarang dah tau kan? Haa.. ni gua ada berita panasss punya nak kasi roger. Serius. Berdasarkan tips yang member gua iaitu Ayet bagi, gua dah dapat tau sape Pengetua AF9. Serius dowh.

Diharapkan pengetua kelapan (Ramli MS 2 kali ye, harap maklum) yang bakal bekerjasama dengan korang ni , mampu menyumbang dengan lebih intensif dan produktif, demi meneruskan kesinambungan Akademi Fantasia sebagai ‘kilang’ melahirkan paling ramai bakat baru dalam industri. Walaupun gua sendiri tak setuju, tapi gua akur dan doakan yang baik baik aja untuk kengkawan gua yang terlibat nanti.

Dan.. Pengetua Terakhir AF.. ialah…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ADUN BAGAN LALANG

APAKAH??!!!

Owh.. kita bukan cakap pasal Pengetua Sekolah Agama Rakyat Bagan Lalang ek? Damn.” jawab Ayet, selamba badak.

.

.

.

Sori YB. Huhuu. Kawan saya ni memang sengal. Huhuu…

____________________________

Bukan mudah
menyusur tangga ke angkasa
bukan mudah
mengejar mimpi jadi realiti

Apapun jua bisa terbukti
andai langkahmu tidak terhenti..

Menuju puncak, gemilang cahaya
mengukir cita seindah rasa
menuju puncak, impian di hati
bersama janji azam sejati
pasti berjaya
di Akademi Fantasia..

Apapun jua bisa terbukti
andai langkahmu tidak terhenti..

Menuju puncak, gemilang cahaya
mengukir cita seindah rasa
menuju puncak, impian di hati
bersama janji azam sejati
pasti berjaya
di Akademi Fantasia..

Percaya pada diri
dengan harapan dan.. keyakinan…

..credits to juwita suwito.

4 thoughts on “Pengetua AF9

Leave a Reply

