Anwar Who?

Okay. Most of you are already aware that Imma be quite too slow in getting familiar with the network’s trending, so don’t act surprise to hear this : I’ve just started to know Anwar Hadi today. Yup, please don’t. Haha.

My comment on him? Hurm.. he’s ok. Yupp, tahap keyakinan dan sedikit kepoyoan yang nyata di situ. Tapi selalunya mamat yang spontan dan confident ni yang akan dapat perhatian, so fits him well lah. Nope, aku bukan orang yang macam tu. Malah ada masanya aku akan cemburu dengan orang yang idea dia sentiasa kaya untuk manipulate sesuatu situasi tu jadi bahan lelucon.

Aku? Orang yang kenal aku, akan tau yang aku takkan banyak cakap at first. Observant, I am. Bagi familiar dulu dengan sesuatu atmosphere, biar kenal betul dulu. Lepas tu baru aku tunjuk belang. Hahaha. So maknanya, aku takkan mampu la nak lawakkan sesuatu situasi, though skang dah pandai sikit. Rasanya aku baru ada sedikit bakat dalam bab tu tak sampai 5 tahun kot.  Hahaha lagi.

Owh.. about this guy. Sumber bacaan aku kat alam maya ni dah makin berkurang. Aku bukan jenis suka check top 10 blogs, pastu klik satu satu untuk pilih yang mana aku bakal suka. Hanis Zulikha? Fatin Liyana? Who? Nope. Ni pun tak sengaja je dapat tau pasal mamat ni.

Setakat ni aku rasa aku layan ja menengoknya. Sebab aku ada satu teori yang berkaitan hal ni:

Seseorang yang mampu menguasai lebih daripada satu bahasa, adalah genius.

So looking at the accent, I’ve no issue about him. Yupp, he might be poyo, or over-confident, tapi in a smart way. HOWEVER, being smart pays.. and sometimes, we’ll you’ll pay a lot more than a non-smart-nor-acting-smart guy has to. Makanya guys, selamatlah melayan Anwar Hadi, walaupun terlambat.

Owh.. kalau ada yang tertanya pasai pa aku pi cover pasai mamat ni tetiba dalam blog aku, sila baca kat sini. Makaseh.

p/s : Adik – is this one of your classmates? Dia pun pegi Aussie, and behaves kinda like your set, apparently… ;P

_______________________________________


Leave a Reply

